Passar l'hivern a Espanya

Busco company/a de viatge per a Espanya, viatge d'experiència

Monika, 65 (Dona)

Guardar
Passar l'hivern a Espanya

Text de l'anunci

T'encanta l'estil de vida espanyol? A mi també i m'agradaria passar els mesos d'hivern en bona companyia al sud d'Espanya buscant un/a company/a de pis per a un pis compartit temporal (1-3 mesos) en un apartament de vacances / casa de vacances per a un intercanvi mutu...

Sembla un company de viatge adequat?

Respon directament a urlaubspartner.net – gratuït, discret i segur.